Vrančićeva knjiga Machinae novae (Novi strojevi), objavljena u Veneciji 1615., bogato je opremljena i sadrži, uz objašnjenja na pet jezika, 49 bakroreza s 56 različitih konstrukcija, naprava, izuma i projekata. Neki od tih projekata, koji se odnose na mostove i mlinove, originalan su i važan prinos europskoj prirodoznanstvenoj povijesti. Ipak, u toj riznici tehničkih ideja i inovacija Vrančićev homo volans, leteći čovjek, odnosno padobranac, najpopularniji je projekt, koji i danas simbolizira modernost Faustove ideje, njegova eksperimentalna duha i iskustva. Svjedočanstva ozbiljnih izvjestitelja, kao i mit, koji se do danas sačuvao u Veneciji, Bratislavi i Veszprému, o tomu da je Faust skokovima sa zvonika i klisura sâm iskušavao svoj izum, dobivaju eksperimentalnu potvrdu u našem vremenu. Pa ako i jest bio, preko jednoga od svojih prijatelja, upoznat s Leonardovim crtežom padobrana, Faustov je bitno drukčiji i učinkovitiji i, što je najvažnije, nije ostao u rukopisu, već je prvi u povijesti tiskom objavljen. Istodobno, Faust u Novim strojevima donosi i neke konstrukcije i projekte koji, kako sâm kaže, nisu njegovi, ali ih poboljšava i čini učinkovitijima. Uz crtež, pak, šibenske katedrale ovaj domoljub zapisuje: “Ova crkva nije moje otkriće, jer je sagrađena već prije stotinu pedeset godina. Međutim, jer je izvanredno lijepa i jer je neobična oblika, htio sam je kao ukras svoje domovine uvrstiti ovamo među svoja nova otkrića.”